torsdag 22 oktober 2009

Vab

...just prexis. Idag under dagen är jag hemma och vabbar. Vissa dagar är det tacksamt att få vara hemma, men just idag hade jag gärna varit på jobbet. Ikväll är det föräldramöte, så jag väntar på att maken min ska komma hem och ta över.

Konstigt nog så längtar jag faktiskt till ikväll. Är förvånad över mig själv, samtidigt stolt. Hehe.

I helgen ska jag sjunga på goda vänners bröllop. Hoppas det går bra, men är lite orolig för att rösten inte ska hålla i dessa förkylningstider. Det får bli mycket te och vitaminer.

"Vad funkar bäst? Teamwork, Vad funkar bäst? TEAMWORK". Nickelodeon är på, volymen hög. Lillskrutten ligger nerbäddad och myser. Ska gå ner dit alldeles strax. Han har feber.


3 kommentarer:

  1. Hej gummsan!
    klart vi ska boka in en date snart!!
    men just den här veckan är det....*tight*..
    Jobb, grupparbetsinlämning och på fredag morgon åker jag och Allan till Lerum på hundkurs.
    Phu! KRAM

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj, det låter som om du verkligen har fullt upp. Glöm inte att andas.

    Kram

    SvaraRadera
  3. ...och förresten! Har du några bra tips på bra, korthåriga familjehundar? Lycka till med kursen!

    Kram

    SvaraRadera