fredag 16 oktober 2009

Mer nostalgi!


Efter fabel-lektionen kom jag helt osökt in på min egen barndom. Sitter här och vältrar mig bland youtube klippen; I fablernas värld... Trasdockorna... Bumbibjörnarna... Candy (manga redan då!) Beppe... Åh, Beppe!

Däremot hoppar jag över: Staffan och hans Lillstrumpa och Syster Yster.... *hua*... Ica i rutan.... *ännu mer hua!* och annat läskigt som florerade allt för länge, även in i början på mitt årtionde...

Ja...

Nä, nu ska min lille laga middag á la "Halv 8 hos mig". Menyn är som följer:

Förrätt
Bakade potatis-möss

Huvudrätt:
Ansiktspizza

Efterrätt:
Chokladglassbomb

Hur ska det sluta? :)

1 kommentar:

  1. Mysigt med sonens middag. Lite av det jag såg var: Tv piraterna, Anita & Televinken, Barbapappa, Toffelhjältarna....

    SvaraRadera