fredag 27 november 2009

Piiiip!

...ja.

Idag stod jag olyckligtvis för nära en filmduk som for upp i taket med dunder och brak. Det kändes lite som om att någon stod med ett gevär bredvid mitt öra och avfyrade ett skott.

Det är nu 1,5 timmes telefonkö, 2,5 timmes väntan på öron-näsa-hals i Uppsala, 2 timmars illamående och yrsel, 20 minuters undersökning och ca 1 timmes sittandes i bil sedan det inträffade. Och jag har fortfarande en sprängande huvudvärk, "tillfälligt" nedsatt hörsel på vänster öra och sirener som tjuter i öronen.

Tinnitus har jag redan. Men det här tjutet känns sju resor värre.

Så kan det gå. Det verkar ialla fall som att det om ca 2 veckor kommer gå över och sirenerna i öronen kommer återgå till sitt normala enerverande visslande. Jippie!

Återbesök om 3 månader. Erbjudande om att gå med i stödgrupp. Hahahaa...aaa...a......

Shit vad positiv jag är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar