fredag 6 november 2009

Ont det gör ont...

..ja, visst har jag läst att sprutan kan ge en ömmande arm, men så här? Det känns som om en ångvält kört över min arm... Nästan. Kanske lite överdrivet.

Men shit vad ont det gör!

Så, nu har jag gnällt klart.

Tänker på vår nye familjemedlem. Ska bli så spännande :) Läser allt vi kan komma över. Jobbigast är dock att inte säga något till C. För honom kommer det här betyda otroligt mycket!

Nä, nu ska vi snart krypa upp i soffan o ha fredagsmys med glass o Idol!

1 kommentar:

  1. Hej på er underbara familj i Grillby, tänkte på er när ni gifte er o kolla din hemsida med din musik för ett tag sen. Mycket bra, jag blir imponerad och lycklig när jag hör din "nya" musik. Härligt med tillökning i familjen. Härligt med bra jobb, för dig och jag tror att Magnus är ok, men inte mer. Casper mår bra också hoppas jag efter sprutan o ont ont.... Vi har det bra, jag o ungdomarna bor mitt i stan. James bor delvis hos Peter, vilket är fantastiskt, Jasmine bor bara hos mig, hon gör ju om hon vill tösabiten min. Inte lätt att vara tonåring idag. Jag jobbar kvar på UBH och ska försöka sälja min bil för att kunna överleva, intresserade? Den finns på blocket med all info! Hur kom jag på att skriva det... Allt bra här annars tränar så mycket jag hinner o ooorkar. Men det känns bara bra. Jobbar mig LÅNGSAMT neråt. Men det måste gå, bara 20 kvar. Sköt om er och glöm inte bort att leva här o nu! Kram Marie (Peters fd fru.)

    SvaraRadera