måndag 28 december 2009

Tö!

Idag var det blött om tassarna att gå ut. Något kallt och blött lade sig som tussar på ryggen. Det var läskigt, sedan roligt.

Det är mycket som är läskigt, sedan roligt. Lugnt, sedan vilt. Tyst, sedan ljudligt. Snabba vändningar vill jag lova.

Hela dagen och natten har toalettbesöken ägt rum utomhus. Det är helt otroligt. Men är vi konsekventa får vi igen det senare, så är det ju. Skönt med några plusgrader faktiskt.

Idag har M börjat jobba igen. Själva har vi jullov. Börjar bli sugen på att pyssla :) Har svårt att göra detta dock, när all koncentration ligger på att få Tindra rumsren. Så, pysselrummet får nog stå orört i ett par månader framöver ;)

3 kommentarer:

  1. Jag var på IKEA igår och köpte på min lite bättre förvaring till mina pysselgrejor. Ska försöka få ordning på allt och sen blir det nog pyssla av för mig. :o)

    SvaraRadera
  2. Åh! Blir lite avis. Här är det ett heltidsarbete med Tindra. Gäller att vara konsekvent...det får vi igen sedan.

    SvaraRadera
  3. Självklart! Hon är ju inte bebis 4 ever :-)

    SvaraRadera