fredag 9 april 2010

Nej nu får det vara nog!

...med denna bloggtorka!

Men jag har blivit biten av café worldmyggan. Den bet tag hårt och vägrar släppa greppet. Café world? Ja, jag säger då det.

Just nu sitter flocken i soffan. Tindra har träffat sin bror Yet och syster Yuno idag. Det var pinscherfnatt vill jag lova! Tre kloner som endast syntes som röda streck på bilderna vi försökte ta. Yet...ja, jag säger då det - igen. Hjärtat är inte bra, men energin är enorm!

Tindra mår bra nu. I alla fall vad vi hoppas. Det har varit en resa, en lång sådan.


yayaflickan.blogspot.com

Bilder på pinscherfnatt kommer snart upp på hennes blogg. Eller ja, min blogg såklart. Ni fattar.


1 kommentar:

  1. Vilka härliga busiga barn (hundar). Förstår att det var svårt att fånga dem på bild;)

    SvaraRadera